fbpx

Зв'язатися з нами

Ліквідація підприємств

likvidachiya_uk

Ліквідація підприємств

Ваша підприємницька деят ельность зазнала поразки і В и вирішили ліквідувати підприємство, щоб не зазнати ще більших збитків, команда Адвокатського об’єднання «Максимальний захист» допоможе Вам розібратися в процедурі ліквідації і надасть всі необхідні послуги.

Базовий комплекс послуг, від 6500 грн

  • Зміна директора;
  • Зміна складу засновників;
  • Зміна номера телефону;
  • Отримання виписки ЄДР

Стандартний пакет послуг, від 7000 грн

  • зміна директора;
  • зміна місцезнаходження;
  • зміна складу засновників;
  • зміна найменування;
  • зміна бенефеціаром ;
  • зміна номера телефону;
  • Отримання виписки ЄДР;

Пакет «Захист», ціна 13000 грн;

  • зміна директора на громадянина іншої держави;
  • зміна складу засновників на громадянина іншої держави;
  • зміна місцезнаходження;
  • зміна найменування;
  • зміна бенефеціаром ;
  • зміна номера телефону;
  • отримання виписки з ЄДРПОУ;

Пакет «Максимальний», ціна 37 000 грн .

  • аналіз і консультація правового положення господарської діяльності підприємства;
  • збір і підготовка необхідного пакету документів;
  • врегулювання проблемних ситуацій в державних органах;
  • юридичний супровід проведення перевірок;
  • внесення запису про припинення юридичної особи;

Якщо Ви фізична особа – підприємець і прийняли рішення припинити свою підприємницьку діяльність Вам необхідно дотримуватися наступних етапів.

Етап № 1. Зняття з обліку в державному реєстрі.

Що розуміється в даному етапі?
Фізична особа – підприємець звертається до державного реєстратора і подає заяву про державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця.
Необхідні документи: Паспорт / тимчасове посвідчення громадянина України або паспортний документ іноземця.
Ви маєте можливість надати документи в паперовій або електронній формі.
Паперова форма. Ви особисто надаєте документи державному реєстратору або відправці засобами поштового зв’язку, проте в такому випадку справжність підпису повинна бути нотаріально посвідчений.
Електронна форма. Ви подаєте документи через портал електронних сервісів, однак скористатися такою формою можуть тільки ті ФОП, які отримали електронний цифровий підпис.
У можете довірити це нашій команді, шляхом надання довіреності.
Згідно Закону державний реєстратор протягом 24 годин після надходження документів повинен внести відомості до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських форувань .
ТАКОЖ реєстратор цю інформацію надсилає до податкової, органів статистики та Пенсійного фонду.
Якщо відсутні підстави для зупинення розгляду поданих Вами документів або підстав відмови в ліквідації державний реєстратор вносить запис до ЄДР про припинення підприємницької діяльності та оприлюднює результати здійснення реєстраційної дії на порталі електронних сервісів.

Етап № 2. Зняття з обліку в ДФС, Державній службі статистики та Пенсійному фонді .

У день, коли державний реєстратор вніс відомості до ЄДР про припинення підприємницької статусу ФОП держреєстратор передає їх до Державної податкової служби, Державної служби статистики та Пенсійного фонду.
Датою зняття з обліку ФОП вважається день отримання даних про держреєстрацію припинення нею підприємницької діяльності.
Державна служба статистики в день отримання таких відомостей повністю припиняє будь-які відносини з підприємцем.
ФОП буде знятий з обліку в Пенсійному Фонді як платник ЄСВ, тільки якщо не має заборгованості зі сплати внеску, після проведення передбачених законодавством перевірок.
Звертаємо Вашу увагу!
Государ ственная реєстрація закриття ФО П не знімає зобов’язань, які виникли в зв’язку з веденням підприємницької діяльності.
Це означає, що в разі закриття ФОП:
1. Необхідно подати передбачену законом звітність.
2. Сплатити необхідні податки і збори (зобов’язання, які передбачені звітним періодом, і ті, що виникли раніше, але не були погашені в строк).

Етап № 3. Закриття рахунків в банках.

Фізичній особі – підприємцю необхідно закрити наявні підприємницькі рахунки, шляхом подачі заяви до відповідного банку.
Заява повинна містити:
1. Назва банку
2. ПІБ , реєстраційний номер облікової картки платника податків власника рахунків
3. Номер рахунку, який закривається
4. Дату складання заяви.
Ліквідувати підприємство.
Прийняли рішення ліквідувати Ваше підприємство, Ви можете ознайомитися з наступною інформацією або довірити це нашій команді.
Один з важливих аспектів є вибір способу ліквідації бізнесу, для цього необхідно врахувати наступні аспекти:

  • організаційно-правову форму компанії;
  • фінансове становище компанії;
  • склад учасників;
  • наявність обтяжень у вигляді застав, іпотек;
  • наявність арештів майна;
  • наявність суперечок (з дебіторами, кредиторами або співробітникам), які знаходяться в стадії судового розгляду;

Якщо рішення про ліквідацію було прийнято за бажанням власників або засновників Вам необхідно буде пройти наступні етапи:

Етап № 1. Прийняття рішення про закриття підприємства.

Рішення може бути прийняте на загальних зборах за згодою більшості учасників. При цьому на заході повинні бути присутніми власники, яким сукупно належить більше 50% голосів. В кінці зборів складається протокол засідання.
Учасники юридичної особи зобов’язані протягом 3 робочих днів з дати прийняття рішення письмово повідомити орган, який здійснює державну реєстрацію.

Етап № 2. Затвердження персонального складу ліквідаційної комісії.

Вказується в рішенні про припинення юридичної особи. Надалі склад ліквідаційної комісії може бути змінений, але відомості про такі зміни слід подати держреєстратору . Виконання функцій ліквідаційної комісії може бути покладено на орган управління юридичної особи.

Етап № 3. Державна реєстрація рішення про припинення юридичної особи.

Ви подаєте державному реєстратору наступні документи:
1. примірник оригіналу (нотаріально завірена копія) рішення учасників юридичної особи про припинення юридичної особи.
2. примірник оригіналу (нотаріально завірена копія) документа, яким затверджено персональний склад комісії з припинення (ліквідаційної комісії) або ліквідатора, реєстраційні номери облікових карток платників податків, строк розголосу кредиторами своїх вимог – в разі відсутності зазначених відомостей у вирішенні учасників про припинення юридичної особи .

Етап № 4 Повідомлення податкової служби протягом 3 робочих днів з дня прийняття відповідного рішення передаються такі документи:

1. заяву платника податків ( форма № 8-ОПП)
2. довідка (№ 4 – ОПП)
3. копії рішень про ліквідацію та про формування ліквідаційної комісії
4. відомість державного реєстратора про внесення до реєстру позначки про рішення ліквідації
5. ліквідаційний баланс ( не пізніше, ніж за 30 діб з моменту повідомлення податкової служби про ліквідацію)
6. заяву про припинення за реєстр ії ТОВ як платника ПДВ з додатком оригіналу і копій Свідоцтва платника.
Потім податковий орган видає рішення про анулювання реєстрації компанії як платника податків.

Етап № 5 Створення ліквідаційної комісії.

Комісія складає акт прийому – передачі активів, документів, печаток і штампів.

Етап № 6. Підготовка списку кредиторів і дебіторів.

На даному етапі підгодовується список з сумою заборгованості. Власники можуть особисто повідомити кредиторам про період прийняття претензій у зв’язку з закриттям підприємства.

Етап № 7. Проведення інвентаризації, складання балансу.

Інвентаризації підлягають матеріальні і нематеріальні цінності, основні фонди, документи. Складається ліквідаційний баланс на день прийняття рішення про ліквідацію. Документ складається в формі річного звіту для податкової інспекції. Після складання баланс надається на затвердження власникам. Також повинні бути проведені розрахунки з контрагентами (перш за все, з бюджетами).

Етап 8. Звільнення або переведення працівників

На да ному етапі необхідно звільнити працівників згідно трудового законодавства. Виконати розрахунок з працівниками підприємства.

Етап. 9. Отримання в ДПІ довідки (ф. № 22-ОПП) про відсутність заборгованості перед місцевим і державним бюджетом.

Термін дії довідки становить 1 місяць з дня її реєстрації в податковій службі.

Етап 10. Закриття банківських рахунків.

Для цього в банківську установу передаються нотаріально завірені документи:

  • копія рішення про ліквідацію компанії;
  • картка з відбитком печатки та підписами членів ліквідаційної комісії;

Після закриття всіх рахунків у підприємства залишається тільки поточний рахунок, необхідний для проведення процедури ліквідації.

Етап 11. Здійснення остаточних грошових розрахунків

Складається підсумковий баланс, завіряється у нотаріуса і передається на затвердження до держреєстратора і власника. Потім виконується остаточний розрахунок з працівниками та закриття банківського рахунку.

Етап 12. Вилучення з ЄДРПОУ

Для вилучення ТОВ з реєстру підприємств голова ліквідаційної комісії повинен надати державному реєстратору пакет документів, що включає:

  • заповнену реєстраційну картку;
  • установчі документи;
  • свідоцтво про держреєстрацію ;
  • акт ліквідаційної комісії, містить ліквідаційний баланс;
  • довідки податкової служби, ПФ і соцстраху про відсутність боргів;
  • довідку з архіву про прийняття документів на тривале зберігання;

Подавати документи потрібно не раніше двох місяців з дня публікації в ЗМІ повідомлення про закриття.

Якщо у Вас залишилися питання звертайтеся до Адвокатського об’єднання «Максимальний захист» в будь-який зручний спосіб:

  • Зателефонувати за номером : 097-888-99-77
  • Звернувшись і поспілкувавшись особисто з адвокатом за адресою : місто Київ, вул . В. Сосюри 5, офіс 304
  • Написавши лист на електронну пошту : mzahyst@gmail.com
  • Знайшовши нас в Facebook : facebook.com/mzahyst