fbpx

Зв'язатися з нами

Адвокат по рекламі

reklama_uk

Адвокат по рекламі

Рекламне законодавство

Адвокатське об’єднання «Максимальний захист» надає послуги у сфері рекламної діяльності.

Сьогодні реалізація будь- якої продукції неможлива без рекламної підтримки. Ви розпочинаєте свій бізнес та Вам необхідна реклама, проте Ви не знаєте як безпечно, правильно та без порушення законодавчих норм розмістити рекламу свого продукту чи просто фірми.

Команда адвокатського об’єднання допоможе Вам з питань рекламного законодавства:

  • Надасть відповіді на запитання, що Вас цікавлять телефоном – безкоштовно.
  • Адвокат проведе з Вами особисту консультацію в офісі – від 500 грн.
  • Надасть повний комплекс послуг для вирішення Вашого питання.

Захистити свої права та не порушити прав інших осіб у рекламному бізнесі досить складно.

Досить велика кількість рекламних агенств ненавмисне наражається на небезпечні угоди та публікує не зовсім правомірний контент, навіть не підозрюючи про це.

Послуги, що надає адвокат у сфері рекламної діяльності

      • антимонопольний аудит рекламних матеріалів;
      • допомога в отриманні дозволу на розміщення реклами на фасадах будівель;
      • допомога в отриманні дозволу на рзміщення реклами на транспорті;
      • юридичний аудит та перевірка коректності реклами та інформації;
      • перевірка рекламних макетів та повідомлень на відповідність законодавству;
      • перевірка договорів та документації щодо надання та отримання реклмних послуг;
      • допомога у вирішенні суперечок досудова (медіація) або представництво інтересів у суді та інших інстанціях;
      • захист інтелектуальної власності та медіаконтенту;
      • захист інтересів у рекламних спорах.

Що таке реклама?

Реклама – це інформація про особу чи товар, розповсюджена у будь-якій формі та будь – який спосіб і призначена сформувати або підтримати обізнаність споживачів реклами та їх інтерес щодо такої особи чи товару.

Основні принципи діяльності в галузі реклами:

  1. дотримання законності, точності та достовірності;
  2. використання державної та інших мов відповідно до українського законодавства;
  3. використання форм та засобів, які не завдають споживачеві моральної, фізичної чи психічної шкоди.

У рекламі ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ:

  1. поширювати інформацію щодо товарів, виробництво, обіг чи ввезення на митну територію України яких заборонено законом;
  2. вміщувати твердження, які є дискримінаційними за ознаками походження людини, її соціального чи майнового стану, расової та національної належності, статі, освіти, політичних поглядів, ставлення до релігії за мовними ознаками, родом і характером занять, місцем проживання, а також такі, що дискредитують товари інших осіб;
  3. подавати відомості або закликати до дій, які можуть спричинити порушення законодавства, завдають чи можуть завдати шкоди здоров’ю або життю людей та довкіллю, а також спонукають до нехтування засобами безпеки;
  4. використовувати засоби і технології, які діють на підсвідомість споживачів реклами;
  5. наводити твердження дискримінаційні щодо осіб, які не користуються рекламованим товаром;
  6. використовувати або імітувати зображення Державного Герба України, звучання Державного Гімну України, зображення державної символіки інших держав та міжнародних організацій, а також офіційні назви державних органів, органів місцевого самоврядування, крім випадків, передбачених законами України у сфері інтелектуальної власності;
  7. рекламувати товари, які підлягають обов’язковій сертифікації або виробництво чи реалізація яких вимагає наявності спеціального дозволу, ліцензій, у разі відсутності відповідного сертифіката, дозволу, ліцензії;
  8. вміщувати зображення фізичної особи або використовувати її ім’я без письмової згоди цієї особи;
  9. імітувати або копіювати текст, зображення, музичні чи звукові ефекти, що застосовуються в рекламі інших товарів, якщо інше не передбачено законами України у сфері інтелектуальної власності;
  10. рекламувати послуги, пов’язані з концертною, гастрольною, гастрольно-концертною, конкурсною, фестивальною діяльністю, без інформації про використання чи невикористання фонограм виконавцями музичних творів. Ця інформація повинна займати на афішах, інших рекламних засобах щодо конкретної послуги не менше 5 відсотків загальної площі, обсягу всієї реклами;
  11. розповсюджувати рекламу (включаючи анонси кіно- і телефільмів), яка містить елементи жорстокості, насильства, порнографії, цинізму, приниження людської честі та гідності. Анонси фільмів, які мають обмеження щодо глядацької аудиторії, розміщуються лише у час, відведений для показу таких фільмів;
  12. розповсюджувати рекламу про спорудження об’єкта житлового будівництва з використанням недержавних коштів, залучених від фізичних та юридичних осіб, у тому числі в управління:
      • без наявності у замовника будівництва права власності або користування земельною ділянкою, на якій споруджується об’єкт, що рекламується;
      • без наявності у замовника будівництва права на виконання будівельних робіт на конкретному об’єкті, що рекламується, отриманого відповідно до Закону України”Про регулювання містобудівної діяльності”;
      • без наявності у суб’єкта господарювання, що здійснює будівництво об’єктів, які за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва відповідних об’єктів;
      • розповсюджувати рекламу послуг з ворожіння та гадання.

Загальні вимоги до реклами

  1. розповсюджувачі реклами не можуть поширювати рекламу, якщо відповідно до законодавства види діяльності або товари, їх виробництво чи реалізація, що рекламуються, вимагають наявності відповідних дозволів або ліцензії та якщо у відповідних реєстрах, що ведуться органами ліцензування та дозвільними органами, відсутні відомості про відповідні ліцензію, дозвіл, видані рекламодавцю;
  2. реклама про проведення конкурсів, лотерей, розіграшів призів, заходів рекламного характеру тощо повинна містити інформацію про строки та місце проведення цих заходів та вказувати інформаційне джерело, з якого можна дізнатися про умови та місце проведення цих заходів;
  3. реклама про знижку цін на продукцію, про розпродаж повинна містити відомості про місце, дату початку і закінчення знижки цін на продукцію, розпродаж, а також про співвідношення розміру знижки до попередньої ціни реалізації товару;
  4. гучність звуку реклами, що транслюється по телебаченню і радіо, не повинна перевищувати гучність звуку поточної програми, передачі;
  5. розміщення реклами та/або рекламних засобів на підтримуючих, опорних та інших елементах контактної мережі, на засобах та обладнанні (у тому числі опорах) зовнішнього освітлення забороняється;
  6. розміщення інформації про виробника товару та/або товар у місцях, де цей товар реалізується чи надається споживачеві, у тому числі на елементах обладнання та/або оформлення місць торгівлі, а також безпосередньо на самому товарі та/або його упаковці, не вважається рекламою;
  7. інформація про ціни на товари, тарифи на послуги, наведені у рекламі, яка розміщується чи розповсюджується на території України, зазначається виключно у гривні.

Прихована реклама забороняється! 

Яка відповідальність за порушення законодавства про рекламу?!

Особи, винні у порушенні законодавства про рекламу несуть дисциплінарну, цивільно- правову, адміністративну та кримінальну відповідальність.

Відповідальність за порушення законодавства про рекламу несуть:

  1. рекламодавці, винні у:
  • замовленні рекламної продукції, виробництво та/або обіг якої забороняється законом;
  • наданні недостовірної інформації виробнику реклами, необхідно для виробництва реклами;
  • замовленні розповсюдження реклами, забороненої законом;
  • недотримання встановлених законом вимог щодо змісту реклами та у замовленні розповсюдження реклами, в якій не дотримано встановлені законом вимоги щодо її змісту;
  • порушенні порядку розповсюдження реклами, якщо реклама розповсюджується ними самостійно;
  1. виробники реклами, винні у порушенні прав третіх осіб при виготовленні реклами;
  2. розповсюджувачі реклами, винні в порушенні встановленого законодавством порядку розповсюдження та розміщення реклами.

Якщо у Вас залишилися питання звертайтеся до Адвокатського об’єднання «Максимальний захист» в будь-який зручний спосіб:

  • Зателефонувати за номером : 097-888-99-77
  • Звернувшись і поспілкувавшись особисто з адвокатом за адресою : місто Київ, вул . В. Сосюри 5, офіс 304
  • Написавши лист на електронну пошту : mzahyst@gmail.com
  • Знайшовши нас в Facebook : facebook.com/mzahyst